Het gevaar van te zwaar

Abstract

Hoe dienen reclameverboden te worden gehanteerd als het gaat om reclame op Internet? Gelden dezelfde regels als die in de offline wereld of maakt het verschil dat op Internet de consument zelf op zoek gaat naar informatie? De President zoekt het in het aantal klikken: hoe meer klikken, hoe minder (verboden) reclame, maar is dat wel een goed criterium?

Bibtex

Other{nokey, title = {Het gevaar van te zwaar}, author = {Kabel, J.}, url = {http://www.ivir.nl/publicaties/download/staat-roche.pdf}, year = {0812}, date = {2001-08-12}, journal = {IER}, number = {3}, abstract = {Hoe dienen reclameverboden te worden gehanteerd als het gaat om reclame op Internet? Gelden dezelfde regels als die in de offline wereld of maakt het verschil dat op Internet de consument zelf op zoek gaat naar informatie? De President zoekt het in het aantal klikken: hoe meer klikken, hoe minder (verboden) reclame, maar is dat wel een goed criterium?}, }